- 704 Views
- Piotr Młynarczyk
- 11 sierpnia 2020
- ARTYKUŁ SPONSOROWANY Tech, IT
W XXI wieku ogrom działań marketingowych przeniósł się do sieci. Użytkownicy wzbraniają się przed nachalnymi kampaniami reklamowymi, ale odpowiednie pozycjonowanie sklepu należy uznać za konieczny element działalności każdej firmy. Konkurencja jest duża, a cały proces ciągły. Czym jednak jest pozycjonowanie i jak wykorzystać je w określonej firmie?
“Dostrzec klienta”
Pozycjonowanie stron ma na celu pokazanie się potencjalnemu odbiorcy. Po wpisaniu określonej frazy w wyszukiwarce, znaleźć można spis określonych stron odpowiadających zapytaniu. Ich kolejność nie jest przypadkowa i wiąże się rozpoznawalnością danego podmiotu. Najwięksi giganci w swoich kategoriach, wydają olbrzymie pieniądze na zabiegi SEO. Celem jest oczywiście dotarcie do jak możliwie dużego grona klientów, a także budowanie renomy wśród kupujących. Ludzki mózg mimowolnie zapamiętuje pewne slogany oraz nazwy. Aby jednak było to możliwe, najpierw trzeba się “pokazać” i do tego służy właśnie pozycjonowanie SEO.
Ile kosztuje?
Na pytanie ile kosztuje SEO nie ma jasnej odpowiedzi. Największy składnik ceny stanowi bowiem zakres oferowanych usług. Warto wiedzieć o tym, że najbardziej pospolite frazy, są pozycjonowane najtrudniej (olbrzymia konkurencja). Dlatego też cena za usługi SEO pod na przykład wyrażenie “buty” będzie zdecydowanie wyższa od “wysokie buty do koszykówki”. Oczywiście to tylko przykład, ale z tyłu głowy powinna się zapalić lampka. Wspomniano wcześniej o tym, że pozycjonowanie SEO to zabieg ciągły. Czy warto inwestować w “oklepane frazesy”, w które pieniądze lokują rynkowi giganci? Poza tym efekty takich działań, mogą okazać się niezadowalające.
Podstawowe zabiegi SEO oferuje się z reguły kompleksowo przy tworzeniu strony internetowej. Ważne jest to, aby spełniała wszystkie wymogi. Jeżeli jakiś klient odwiedzi dany sklep, ale uzna go za nieintuicyjny, z pewnością na niego nie powróci. Ludzie są raczej wygodni i wybierają sprawdzone rozwiązania. Sprawny marketing pozwala więc na stworzenie sieci stałych klientów. Ta z kolei, przełoży się w przyszłości na źródło stałego profitu.
- Jak niedrogo i skutecznie wykonać ściany do zadaszenia?
- Historia Foliopaków i Toreb Reklamowych: Od Prostych Opakowań do Zaawansowanych Narzędzi Marketingowych
- Czy opłaca się zostać pośrednikiem nieruchomości?
- Mobilna wulkanizacja w Częstochowie – istotne informacje
- Przyszłość Opakowań: Trendy i Prognozy dla Foliopaków i Toreb Reklamowych w Nadchodzących Latach