- 401 Views
- Piotr Młynarczyk
- 19 listopada 2020
- ARTYKUŁ SPONSOROWANY Lifestyle, Moda
Z nadrukami na odzież spotykamy się bez przerwy. Zróżnicowane warianty takiej odzieży na szeroko zakrojoną skalę wykorzystują przedsiębiorstwa. Odpowiednio wykonane nadruki pozytywnie wpływają na prestiż firmy oraz pozwalają na skuteczniejszy podział obowiązków między pracownikami.
Sitodruk Kraków – co wyróżnia dobry nadruk firmowy?
- wyraziste, głębokie kolory
Gołym okiem można rozpoznać nadruki, które nie zostały wykonane w pełni profesjonalnie. Gdy mamy do czynienia z takim problemem logo, napisy lub inne grafiki mają nieatrakcyjną, spłowiałą barwę. Oczywiście, czasem ten efekt może być pożądany i wtedy nie jest to ani błąd, ani rezultat nieprawidłowego wykonania usługi. Jeśli nie jest to celowy efekt, usługa została po prostu nieprawidłowo wykonana, a do realizacji zlecenia użyto przestarzałych technologii. Godni zaufania usługodawcy wiedzą, jak dobrać metodę, żeby rezultat prezentował się dokładnie tak, jak oczekiwał klient.
- nieprecyzyjne wykonanie detali
Czasem oczekujemy, że przedstawiony na nadruku przedmiot będzie lekko rozmyty, bo taka jest nasza wizja produktu. Problem pojawia się, gdy nadruki firmowe na koszulce miały dokładnie przedstawiać logo, nazwę firmy lub inną grafikę, a w rzeczywistości wyglądają jedynie jak marne kopie pierwotnego projektu.
- bezproblemowe pranie
Ubrania z własnym firmowym nadrukiem powinny przez długi czas prezentować się atrakcyjnie. Słabej jakości nadruk firmowy, wykonany przez nieprofesjonalną firmę z Krakowa po kilku praniach nie będzie już ozdabiał odzieży, tylko zacznie ją szpecić. Odzież, która wygląda w ten sposób, nie będzie reprezentować marki w należyty sposób. Koszulki z nadrukiem, oferowane w sklepie BHP KQS z Krakowa, wykonane są z pomocą nowoczesnych metod. W rezultacie klienci przez dłuższy czas mogą cieszyć się świetnie prezentującym się ubraniami pracowniczym lub gadżetami reklamowymi.
Dlaczego nadruki na odzież są tak popularne?
Fani odzieży z nadrukiem najbardziej doceniają to, że brak tu jakichkolwiek ograniczeń. Przedsiębiorstwo może więc samodzielnie wybrać, co chce nadrukować. Taki spersonalizowany przekaz może być np. skutecznym narzędziem marketingowym. Na popularność rozwiązania wpływa również jego uniwersalność. Jeśli np. odzież z nadrukiem wykorzystamy podczas targów, konferencji czy chociażby przy realizacji zleceń cateringowych, zapiszemy się w świadomości klientów i wzmocnimy rozpoznawalność marki. W tym miejscu warto wspomnieć o tym, że dzięki różnorodnym metodom nanoszenia nadruku, można skutecznie wybrać taki sposób nadruku, który sprawdzi się najlepiej w konkretnym zleceniu.
- Jak niedrogo i skutecznie wykonać ściany do zadaszenia?
- Historia Foliopaków i Toreb Reklamowych: Od Prostych Opakowań do Zaawansowanych Narzędzi Marketingowych
- Czy opłaca się zostać pośrednikiem nieruchomości?
- Mobilna wulkanizacja w Częstochowie – istotne informacje
- Przyszłość Opakowań: Trendy i Prognozy dla Foliopaków i Toreb Reklamowych w Nadchodzących Latach